Revista la PLIC – literatură, artă, atitudine

POSTBOX magazine – literature, art & attitude

Ne-am expus în Prohodnoi Dvor

Cu bere în loc de șampanie și tort, țigări-floricele în loc de lumânări, am sărbătorit majoratul și lansare #7 al Revistei la PLIC, ultimul număr finanțat de ICR în acest an. De data asta, în Prohodnoi Dvor ne-am expus întreg conținutul: revista, suplimentele, hărțile, inserturile, DVD-ul. Am avut ocazia unică de al vedea pe Dumitru Crudu rapper, cântând cu alt Dumitru, rocker. Dima-rocker a mai cântat și cu Hose Pablo, și singur, iar chitara lui Dima a cântat cu Mihai Gâțu o dedicație specială pentru Vadim Tziganasj, proaspăt întors din Ungaria. (Apropo, la mulți ani, domnule președinte!) Am mai putut lua autografe de la Iulian Ciocan și Dumitru Crudu, 2 dintre autorii din Antologia Tiuk! de proză Klu. A urmat o proiecție a DVD-ului la PLIC: SCENE, PROTAGONIȘTI, SIMPTOME: spații în schimbare, o selecție realizată de Natasa Bodrozik. În rest, toate bune, trecem treptat în underground, unde ne găsiți ăn 2011, dar între timp, citiți PLIC #7!

No comments yet»

Lasă un răspuns

